28 Ağustos 2015 Cuma

CATRICE Alısverisi Ve Detayları ♥ ( Bol Fotograflı, Katalogdan Wishlist ve Günlük Seklinde )

Merhabalar :)
Nasılsınız ?  Hafta sonuna girdigimiz için pek mutlusunuz bence :)

Neyse konumuza geçelim dün sizlere Snapchatte Rossmannlara yeni gelen Catrice Markasını yakından inceleyip aldıklarımı paylasmıstım hatırladınız mı ? Simdi bol fotograflı bir yazıya hazır olun ! :)

Öncelikle söyle bir karar aldım :
Bundan sonra bloga tüm fotografları tek tek yüklemeye karar verdim . Birlestirip yüklediginde bazılarınız detayları anlayamıyormus . Haklılar :)

Siz nasıl isterseniz . 

Baslayalım mı ?
:)
Keyifli Okumalar *


 Stand dopdolu ve rengarenk karsımda duruyordu , etrafta bostu hem snap çektim sizlere , hemde mıncıklamaya basladım ürünleri :)

Payıma düsenlerden ilki ;

MULTI MATT BLUSH 



 Bu allık oldu . Çok renkli olması beni cezbetti ve renkleri oldukça dogal degil mi ?
Aslında ilk basta tek renkli olanı sepete atmıstım ama dayanamadım degistirdim . 
Pisman degilim .

Yakından görelim mi ?




 Bu fotografa bakarak iç geçirdigim dogrudur evet ! :)
Su güzel renklere bakar mısınız ?
Peki yapısı nasıl ?
Oldukça yumusak ve dogal .
Yalnız tek sorun biraz pigmentsiz gibi geldi yada Mat oldugundan zor mu renk veriyor ne ?
Ben bugün denedim ve fırçayla baya baya sürdüm .
O fırçayı alıp tık tık üstünden fazlalıgı gitsin diye ugrasımız yok :)
Yalnız oldukça dogal ve günlük kullanım için birebir !

Durusuna bakalım ?



Seftali tonlarının renkleriyle olusturulmus bu allık bu sekilde görünüyor .
Ben oldukça sevdim .

Peki bu güzel allıgın ismi ne ?



 010 Love, Rosie! ismi de bir o kadar güzel :)

Fiyatı  :15 tl .



 Daha sonra standa bakarken gözüme çarpan bir palet oldu .
Acaba ne ?


 Oldukça begendigim , lakin artık ev palet kaynarken hemde bu tonlarda alırsam pisman olurmuydum diye düsündüm ve aslında almadıgım için pisman oldum . 

Daha bunun haricinde 3 çesidi daha bulunuyor .Ama chocolate olanı EFSANE !

Bir sonraki gidisimde alacaklarımdan biri .
Fiyatı :18.75 tl

Peki baska ne aldım ?

VELVET MATT EYESHADOW


Size dayanamayıp Snapchatte gösterdigim far bu iste ;

Ismi : 070 Princess Mattleine

Aynı adı gibi gerçekten , yapısı çok yumusak ve pigmentli fakat ben yine far bazları ile farları uygulamayı tercih ediyorum .
Tek basına tam sür çık rengi . Resmen yani günlük kullanımda tek bu farla geçirebilirim günlerimi .:)
Tek sıkıntısı
tek far olmasına ragmen yukarıdaki çoklu fardan sadece 3 lira az :)

Ama deger !

Durusuna bakalım ?

Bu fara mat demisler ama o bildiginiz matlardan degilmis :)
hafif ısıltılara sahip , yogun kadife görünümlü bir ürün .

Alın , pisman olmazsınız :)

Fiyatı : 15 tl 


Standlarda gözüme kestirdigim baska bir allık daha vardı aslında ;


 Rengi çok güzel , fakat fazla ısıltılı geldi bana testerlarına baktıgımda .
onun için bunu almadım.

Fiyatı : 15 tl .

Birazda kataloga göz atalım mı ne dersiniz ?
Daha sonra aldıklarımdan devam ederiz .

Katalogda gözüme diktigim bir ürün var acaba neden almamısım ?



 Sol taraftaki tasarımı bi hayli baya benlik bir ürün .
Kendisi katalogda da okuyacagınız gibi Renkli dudak balmı .

Bir sonrakinde kesinlikle alacagım . 

Fiyatı : 18 tl . ( Neden bu kadar ) :)

Bir digeri ise yine bir far paleti ;
Bunu sizin için koyabilirim .



 Bu minik 3'lü far paletleride göz makyajınızı tamamiyle olusturmanız için tasarlanmıs bence renkleride gayet güzel .

Bence bir göz atın .

Fiyatını hatırlamıyorum :(
Ama 15 tl ve 18 tl arası oldugunu düsünüyorum .
Çünkü fiyatlar 20'nin üstüne çıkmıyordu genelde.

Aldıklarımdan devam edelim ?

Herkesin instagramda övdügü fakat benim cilt yapım geregi  likit olanını seçtigim bir ürün geliyor simdi .

Lıquid CAMOUFLAGE CONCEALER


Ilk defa bir kapatıcının bu kadar güzel koktugunu gördüm , suan yazarken arada açıp kokladıgım dogrudur :)
Bir diger özelligi ise suya dayanıklı olması, sanırım bu ürün fazla aglayan kızlar için yapılmıs :)))
Saka maka ben kapatıcı özelligini mükemmele yakın buldum size o kadar söyleyebilirim.
Çizgilere doluyor mu ?
Maalesef evet :( Ama pudrayla sabitleyince MÜ-KEM-MEL !

Bu ürünün krem olanıda var cildiniz yaglıya dönük ise onuda tercih edebilirsiniz . O biraz daha yogun yapıdaymıs .

Iki rengi mevcuttu ;
010 Porcellian 
020 Light Beige 

Ben sadece tek rengini gördüm ve onu aldım ;



Porselen demisken , instagrama dün gece yükledigim fotografıma çok güzel yorumlar aldım , hepinize teker teker tekrar tesekkür ederim burdan :) Aklına gelmisken yazmak istedim .

Simdide rengini gösteriyim ?
Rengi bi iki ton açık gözükebiliyor ama beauty blender gibi süngerlerle yedirildiginde hem aydınlık görüntü yapıyor açık renk oldugu için hemde gayet güzel kapatıyor . Daha ne olsun :)

Fiyatı : 13.25 tl .


Son olarak ;
Beni yanıltan bir ürün var .

LONGLASTING EYE PENCIL WATERPROOF


 Dıs kabında ten rengi gözüktügü için bende aldanıp hatta baya sevinip hemen sepete koydugum , ama aslında gördügünüz gibi çıkmadı . 

Neden ?
Oldukça ısıltılı çıktı bende tahmin ettiginiz üzere göz altıma uygulayamıcam .
Birde üstüne azıcık ucundan kırıldı :(

Peki ben bunu napıcam ?
Düsündüm simdi sizlere durusunu gösteriyim , sonra söylerim .


 Far olarak gayet güzel durdu :))) 
Artık öyle kullanıcam .
Sürümü kolay , fazla olmasada yumusak .

Fiyatı : 8.75 ( üzülecek kadar pahalı degil :) )


Ve üzülerek yazımın sonuna geliyorum .
Ben yazarken çok keyif aldım . Umarım sizde okurken keyif almıssınızdır .
Beni Snapchatten takip ederek yazılarıma ve alısverislerimi daha önceden görebilirsiniz .
Snapchat: mrvayzit 

Blogumuda takip etmeyi unutmayın lütfen :)
Instagramda 10k! olmama çok az kaldı .
Sizlere ufak bir sürprizim olabilir :)
Musmutlu HAFTASONLARI  ♥

Bir sonraki yazıda görüsmek üzere :)



3 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini çok güzel bir yazı olmuş,concealerını ve 6'lı mat paletini almayı düşünüyorum bende ama allığı da çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir yazi istah kabartici 😍

    YanıtlaSil
  3. Ayyy o palet için koşacağım pazar rossmana :)))))

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena