11 Temmuz 2015 Cumartesi

Istanbul Günlügü ve Alısveris ♥


Merhaba 

Cuma günü Istanbulda Akasya Avm de gecirdigim günümün bir kısmını ve küçük alısverisimden bahsetmek istiyorum , keyifli okumalar :)




Öncelikle giristeki kocaman Victoria's Secret ve Pink magazasında kendimi kaybettim . Çok kocaman oldugu için belki bi saat geçirmis olabilirim içeride .

Ve bir sürü fotograf çekmis olabilirim aslında :))
 Buda ondan birtanesi olsun ;


Bu magazadan hiç bisey almadan tabi ki çıkamazdım , giristeki tatlı bayanlar body mist ürünlerinde 1 alana 1 bedava oldugunu ve bu kampanyanın yeni basladıgını , yılda bir kez oldugunu söylediler .
Bende hemen tüm kokuları deneyip iki tane seçtim .

Acaba bunlar hangileri ?

Uzun bir koku karısımından sonra kendime en fresh kokuları seçmis olabilirim .

Fabulous ve Noır TEASE kesinlikle birbirinden güzel hafif kokular , Fabulous çok çok fresh hafif olurken , Noir biraz daha sekerli ve yine agır olmayan bir koku .



Fiyatı  1 alana 1 bedava kampanyası ile 99 tl :)

Bir sonraki duragım D&R oldu , instagramda büyük bir boyama akımı oldugu için artık bu akıma katılmanın vakti gelmisti , kendim en yakın en tatlı buldugum kitabı seçtim.


Hemende yazılarını boyamısım baksanıza :)
Çiçekleri çok sevdigim için ismide çok hos oldugu için tercihim bu güzellikten yana oldu .

Içinden bi kısım seçtim sizlere ,


Sizcede çok tatlı degil mi?
Simdi terapi zamanı :))

Fiyatı :25 tl 

Peki bu kitabı ne ile boyucaktım ?

Faber Castell markasının bu çift taraflı 24 lü setini aldım , alında 48 li olmus oldu . Gerçekten denedim ve çok kullanıslı .

Fiyatı : 21.90 tl

Sonra gezinirken karsıma çıkan ve izlerken kendimi kaybettigim Game Of Thrones karakterlerinin Funko Popları çıktı ;


Jon Snow ve Khalesii karakterlerini çok begensemde o an almadım .

Fiyatları : 54.90 tl 

Sonraki duragımsa ; 
Tabi ki Izmitte olmadıgı için hasret kaldıgım Sephora ;

Giriste Sephora indiriminde neler kaldıgına baktım ama maalesef hiç bisey bulamadım begendigim.
ve tabiki acaba ne aldıım ?

Günlerdir instagramda görürken bende de olmalı dedigim , Türkiye'ye yeni gelen bi kit do the HOOLA ;


Sunun sevimliligine ve güzelligine bakar mısınız ?
 içeriginde soldan sırasıyla , they're Real! Maskara , benebalm dudak nemlendiricisi ve renklendiricisi , ve tabiki çok merak ettigim bronzer ve konturun gözdesi Hoola , ve benefitin yeni ürünü dew the Hoola likit bronzer , son olarak altın ısıltıları olan nude bir lip gloss Hoola .

Sizce benefit ürünlerinin detaylı bi yazısı gelsin mi sonraki günlerde ne dersiniz ?

Sanırım alısverisimdeki en musmutlu eden ürünüydü.

Fiyatı : 115 tl Black kart ile 105 tl .

Daha sonra çok gezdigimden çok acıktım ve denemek istedigim Shake Shack haburgeri ve mükemmel patatesleriyle mola verdim ;


Shack Meister hamburgeri , Cheese Fries mükemmel patateslerini ve limonata seçtim , hepsi bir birinden güzeldi fakat ücret konusunda birazcık pahalıydı bilginize :)


Kalktıktan sonra inditex grubundaki magazarda indirim vardı bildiginiz gibi fakat tüm magazalar pazar yerine dönmüstü özellikle Zara ve Bershka , Oysho da hiç güzel bikini kalmamıstı .
Stradivarius tan bi sal desenli bluz ve beyaz kot alındı :)

Son olarak MacroCenter da Izmit Migros magazalarında aradıgım tabiki her zamanki gibi en son bizim buraya geldigi için bulamadıgım ürünü bulup aldım ;


Nutella nerde ben orada :)) Bu ürün gofret içi nutella dolgulu. 

Fiyatı : 12.90 tl 

Sonra eve döndüm :)

Benim günüm ve alısverisim bu sekildeydi , bayramda Bursaya gidecegim o zamanda bu sekilde fakat daha uzun ve detaylı blog yazısı paylasacagım . Umarım begenmıssınızdır .

Begendiyseniz sag üst taraftan 'bu siteye katılın' butonuna tıklayarak takip edebilir gelecek yazılarımdan haberdar olabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüsmek üzere , Sevgiyle , Neseyle kalın .





1 yorum:

  1. Yerimde Olsan?11 Temmuz 2015 11:01
    Canım benim aldıkların hayırlı olsun mutlu Günler'de kullan �� Bence bir benefitin Yazısı gelmeli ��

    Canım çok tesekkür ederim . en yakın zamanda burada o zaman :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena