16 Temmuz 2015 Perşembe

Bayram Indirimi Alısverisi ♥ ' Watsons , Gratis , Yves Rocher , CosmoHome '

Herkese Merhaba :)
Artık sık sık blog yazısı yazmaya basladım özellikle alısveris yazıları hazırlamak en keyifliler arasında oluyor , sanıyorum sizin içinde öyledir yanlıs tahmin etmiyorum dimi ?

Evet bildiginiz gibi bayram dolayısı ile bütün kozmetik magazaları indirimler düzenledi bende bi kaç magazadan istedigim ürünleri aldım .

Neler aldım hemen baslayalım ,

Watsons ;


Bu indirimlerden sadece ihitiyacım olan ve çok merak ettigim ürünleri aldım ,
Watsons magazalarından sırayla ;
Vaseline Baby Nemlendirici Jel
Vaseline bu ürününü yeni üretmis ve bebekler için olan bu ürün nemlendirici özelligi ile beraber mükemmel kokusunu çok begendim . Iceriginde hindistan cevizi ve gül yagları bulunuyor . Elimde denedigimde mükemmel nem ve yumusaklık kazandırdı ve yaglı bi his bırakmadı .

Fiyatı : 5.90 tl



Garnier Mini Set


Bildiginiz üzere Garnierin bu makyaj temizleme sularının küçük boyları üretildi . Watsonsta böyle ikili Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada ile beraber seyahat paketi hazırlamıs ,bende makyaj suyu ararken ve tatile gitmek üzereyken gördügüm gibi aldım .
Makyaj Temizleme suyu zaten favori ürünlerimdendi 125 ml ,
Garnierin Peelingini çok severek kullandıgım içinde yanında olması avantaj oldu 50 ml.

Watsons magazalarında , Fiyatı ; 8,90 tl

Son olarak ne aldım ?
Revlon Lip Butter 

Izmitte Watsons magazalarında Revlon standı yoktu , bugün Dolphin Alısveris Merkezinde yeni açılan magazasına Revlon standını kurduklarını ve testerlarının bile henüz denenmedigini gördüm , merak ettigim LipButterlarından 050 Berry Smoothie rengini aldım , rengi ve nemlendirmesi tam aradıgım gibi ve yazın elimden bırakmayacagım.

Fiyatı ; 29,90 tl
%40 Indırım ile : 18 tl civarı .


Geçelim mi diger magazaya ;

Gratis :

Gratisten çok ucuz atlattım , sadece ihityaç ve merak ettigim ürünleri kaptım .

Ilki thebalm Hot Mama Allık ;



Bayıldıgımı söylemistım , detayları okumak için theBalm Mama Serisi yazısını okuyabilisiniz.

Tüm bilgiler yukarıdaki linkte mevcuttur.

Digeri ise ;
Benri Makyaj Temizleme Diskleri



Haziran ayı favorilerimde bahsettigim reenkli 100'lü balon pamuklardan asırı tükettigim için sonunda bunları denemek istedim ve çok begendim bir tanesi ile iki gözümü bile temizleyebiliyorum ve çok pratik acıtmıyorda . Her birinin içinde 35 adet mevcut.

Benri ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası vardı ;
Tanesi 2.50 tl . 3 tanesi 5 tl .


Diger magaza ise Yves Rocher ;


Çok merak edilen ürünler alındı denendi bile :)

Cooling Effect Mask;

Bu maske çok pratik hergün bile kullanılabilir , kokusu çok güzel .
Cranberry (kızılcık benzeri bir meyve) meyvesi içeren , uygulandıktan sonra ısıltılı ferah bi yüz hissediyorsunuz , sürdükten sonra 3 dakika beklemeniz ve bol su ile durulamanız yeterli .

Fiyatı indirimde , 11 tl civarı .

Vitamin Face Mist ;


Mac Fix ' e para vermek istemiyorsanız bu alternatifi kesinlikle bakın derim Greyfurt meyvesi içerikli ferahlatıcı bu ürün her zaman elinizin altında biryerlerde olmalı , kokusunun ve verdigi ferahlıgın tarifi yok inanın abartmıyorum .
Makyaj önceside , makyaj sonrasıda rahatlıkla kullanabilirsiniz . 
Denedigimde makyajımda bir bozulma yada yüzümde bi alerjiye yol açtıgını görmedim.

Fiyatı indirimde ; 11 tl civarı .

Son olarak CosmoHome dan ne aldım ?

Maybelline Dream Fresh BB Krem ;


Kuru ciltlere önerilen dream fresh olanını Cosmohome magazlarındaki %40 indirim ile çok uygun fiyata denemek için aldım ve 2 gündür sürekli bu ürünü kullanıyorum .
8 etki 1 üründe Jel kıvamlı ısıltılı ve pürüzsüz bir bitis saglıyor . Bu gidisle favorilerde yer alabilir bence siz denediniz mi ?
Denemediyseniz tavsiye edilir .
Yaglı cilde sahip iseniz dream pure olanını seçebilirsiniz.

Fiyatı %40 indirim ile ; 13 tl 


Benim ındirim alısverisim bu sekildeydi , merak ettiginiz ürünler varsa belki birazcık bilgilendirebilmisimdir umarım.

Beni sagdaki 'bu siteye katılın' butonundan takip etmeyi unutmayın lütfen .

Merak ettiginiz soruları asagıya yorum olarak bırakmayı unutmayın .!
Diger yazılarımda görüsmek üzere ,
Herkese Iyi Bayramlar ,
Sekerli Günler 


4 yorum:

  1. Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Begüm Erenoglu16 Temmuz 2015 08:55
    Güle güle kullanın hepsini :)

    Canım çok tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın :)
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini :) Çok güzel ayrıntılı açıklamışsın :))

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena